☰ Menu 
Unia Europejska

  • Brak wyników ...

Jak zostać partnerem

Aby zostać Partnerem ICplus należy podpisać i dostarczyć do InterCom_plus umowę dealerską (w dwóch egzemplarzach) wraz z załącznikami oraz dołączyć do niej komplet dokumentów rejestrowych firmy. Umowa dealerska i załączniki powinny być podpisane przez osoby upoważnione prawnie do reprezentowania firmy. Wzory dokumentów można pobrać ze strony www.icplus.pl z zakładki "warunki współpracy". Prosimy o dostarczenie aktualnych dokumentów rejestrowych firmy (zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wypis z KRS/RHB) – nie starszych niż 3 miesiące. W przypadku, gdy zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (nie dotyczy wypisu z KRS/RHB) jest starsze niż 3 miesiące, ale od czasu jego wydania nie nastąpiły żadne zmiany prosimy o potwierdzenie tego faktu dopiskiem "potwierdzamy, że do dnia ........................... nie zaszły żadne zmiany w danych rejestrowych naszej firmy" – podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy. Wymagamy dołączenia kopii decyzji nadania numeru NIP i REGON.

Warunki współpracy

Przed dokonaniem pierwszego zakupu klient zobowiązany jest dostarczyć do Intercom_Plus następujące dokumenty:
  • NIP,
  • REGON,
  • KRS / CEIDG,
  • dane osoby kontaktowej,
  • dane teleadresowe: adres e-mail, numer telefonu,
  • zgoda na przesyłanie faktur drogą elektroniczną.


Zamówienia

  • Intercom_Plus prowadzi wyłącznie sprzedaż hurtową.
  • Wszystkie ceny podawane przez firmę Intercom_Plus są cenami netto.
  • Firma Intercom zastrzega sobie prawo zmian cen, a także do pomyłek w cennikach. O wszystkie zmianach Partner będzie każdorazowo informowany w celu akceptacji nowych warunków współpracy.
  • Zamówienia złożone po godzinie 16:00 będą realizowane kolejnego dnia roboczego

Sposoby składania zamówień:
  • pisemnie,
  • telefonicznie,
  • faksem,
  • pocztą elektroniczną,
  • poprzez komunikatory internetowe (np.: Skype lub Gadu-Gadu),
  • on-line poprzez system sprzedaży B2B (www.e-icplus.pl) ,

Towary, które zostały zamówione pod specjalne zamówienie wymagają formy pisemnej i nie podlegają zwrotowi.


Dostawa towaru

  • Przy zamówieniach towaru do godziny 15:30 wysyłka towaru następuje tego samego dnia.
  • Wysyłki realizujemy za pośrednictwem firm kurierskich DPD Polska lub Raben (wysyłki zagraniczne).
  • Zasady naliczania kosztów transportu:
    - Jeśli suma faktur jest większa od 600,- zł netto wszystkie przesyłki wychodzą do Państwa na nasz koszt.
    - Jeżeli natomiast suma ta jest mniejsza od 600,- zł netto za dany dzień naliczają się Państwu koszty transportu w wysokości 15,- zł netto.
  • Przesyłki są wysyłane standardowo na ryzyko odbiorcy. Możliwe są także inne, indywidualne ustalenia z działem handlowym dotyczące kosztów wysyłki.

Zwrot towaru

W okresie 10 dni od daty wydania towaru Klient, może odstąpić od umowy sprzedaży w całości lub w części zamówienia. Odstąpienie od umowy może dotyczy jedynie towaru pełnowartościowego, bez jakichkolwiek uszkodzeń lub zabrudzeń, na którego zwrot wyraził uprzednio zgodę Intercom_Plus. Towary pod specjalne zamówienie nie podlegają zwrotowi.  


Termin płatności i limit kredytowy

  • W przypadku rozpoczęcia współpracy dwie pierwsze transakcje muszą być zrealizowane przez Partnera gotówkowo (przedpłata na konto lub pobranie).
  • Trzecia transakcja możliwa jest już z terminem płatności 7 dni.
  • Każda kolejna transakcja realizowana jest z terminem płatności nawet do 30dni, oraz limitem kredytowym w wysokości 25.000,- zł.
  • Wyższy limit kredytowy wymaga, dodatkowego zgłoszenia podmiotu do ubezpieczyciela, oraz dostarczenia mu wymaganych dokumentów, o które ubezpieczyciel poprosi w bezpośrednim kontakcie z naszym klientem.

Noty odsetkowe

  • Za przeterminowania w płatnościach powyżej 12 dni naliczane i wystawiane są Noty Odsetkowe w wysokości 13% (odsetki ustawowe).
  • Jeżeli przeterminowania w płatnościach będą przekraczać 30 dni to konieczne będzie przejście na gotówkową formę płatności (gotówka, przedpłata, pobranie) a także zmniejszenie limitu kredytowego.

Gwarancja na produkty

  • W okresie gwarancji sprzedający gwarantuje prawidłową pracę produktu, przy zachowaniu odpowiednich warunków jego przechowywania i eksploatacji.
  • Na produkty marki Icplus udziela się gwarancję do momentu wyczerpania się środka barwiącego, jednak nie dłużej niż 2 lata od daty zakupu.
  • Na produkty marki 123ink udziela się gwarancję dożywotnią lub do momentu wyczerpania się środka barwiącego.
  • W przypadku wad produktu, uniemożliwiających prawidłowe użytkowanie drukarki, sprzedawca gwarantuje:
    a) Wymianę wadliwego produktu na nowy, wolny od wad lub zwrot kosztów zakupu, zgodnie z życzeniem Klienta
    b) Zwrot kosztów naprawy drukarki (bez względu na to czy drukarka jest objęta jeszcze gwarancją producenta) jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii jest zastosowanie produktów marki Icplus i 123ink
  • Stosowanie produktów marki Icplus i 123ink nie narusza gwarancji udzielanych przez producentów lub dystrybutorów urządzeń drukujących.


Reklamacje

Firma Intercom_Plus nie bierze odpowiedzialności i nie rozpatruje reklamacji uszkodzeń/braków wynikłych z winy spedytora. Reklamacje dotyczące braków/pomyłek/uszkodzeń zawinionych przez firmę Intercom_Plus przyjmowane są do 48 godzin od daty dostarczenia przesyłki i rozpatrywane są do 14 dni roboczych od momentu dostawy uszkodzonego towaru. Reklamacje dotyczące wad produktów (w trakcie ich użytkowania / po rozpakowaniu przez klienta) rozpatrywane są jedynie na podstawie zgłoszenia reklamacyjnego.
Testuj bez ryzyka
System e-icplus.pl
Szybki kontakt
Znajdź nas na Facebook

[X] Strona korzysta z plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie.
Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w Twojej przeglądarce.