☰ Menu 
Unia Europejska

  • Brak wyników ...

Jak zostać partnerem

Aby zostać Partnerem ICplus należy podpisać i dostarczyć do InterCom_plus umowę dealerską (w dwóch egzemplarzach) wraz z załącznikami oraz dołączyć do niej komplet dokumentów rejestrowych firmy. Umowa dealerska i załączniki powinny być podpisane przez osoby upoważnione prawnie do reprezentowania firmy. Wzory dokumentów można pobrać ze strony www.icplus.pl z zakładki "warunki współpracy". Prosimy o dostarczenie aktualnych dokumentów rejestrowych firmy (zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wypis z KRS/RHB) – nie starszych niż 3 miesiące. W przypadku, gdy zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (nie dotyczy wypisu z KRS/RHB) jest starsze niż 3 miesiące, ale od czasu jego wydania nie nastąpiły żadne zmiany prosimy o potwierdzenie tego faktu dopiskiem "potwierdzamy, że do dnia ........................... nie zaszły żadne zmiany w danych rejestrowych naszej firmy" – podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy. Wymagamy dołączenia kopii decyzji nadania numeru NIP i REGON.

Warunki współpracy

Przed dokonaniem pierwszego zakupu klient zobowiązany jest dostarczyć do Intercom_Plus następujące dokumenty:
  • NIP,
  • REGON,
  • KRS / CEIDG,
  • dane osoby kontaktowej,
  • dane teleadresowe: adres e-mail, numer telefonu,
  • zgoda na przesyłanie faktur drogą elektroniczną.


Zamówienia

  • Intercom_Plus prowadzi wyłącznie sprzedaż hurtową.
  • Wszystkie ceny podawane przez firmę Intercom_Plus są cenami netto.
  • Firma Intercom zastrzega sobie prawo zmian cen, a także do pomyłek w cennikach. O wszystkie zmianach Partner będzie każdorazowo informowany w celu akceptacji nowych warunków współpracy.
  • Zamówienia złożone po godzinie 16:00 będą realizowane kolejnego dnia roboczego

Sposoby składania zamówień:
  • pisemnie,
  • telefonicznie,
  • faksem,
  • pocztą elektroniczną,
  • poprzez komunikatory internetowe (np.: Skype lub Gadu-Gadu),
  • on-line poprzez system sprzedaży B2B (www.e-icplus.pl) ,

Towary, które zostały zamówione pod specjalne zamówienie wymagają formy pisemnej i nie podlegają zwrotowi.


Dostawa towaru

  • Przy zamówieniach towaru do godziny 16:00, wysyłka towaru następuje tego samego dnia.
  • Wysyłki realizujemy za pośrednictwem firm kurierskich DPD Polska lub Raben (wysyłki zagraniczne).
  • Zasady naliczania kosztów transportu:
    - Jeśli suma faktur jest większa od 600,- zł netto wszystkie przesyłki wychodzą do Państwa na nasz koszt.
    - Jeżeli natomiast suma ta jest mniejsza od 600,- zł netto za dany dzień naliczają się Państwu koszty transportu w wysokości 15,- zł netto.
  • Przesyłki są wysyłane standardowo na ryzyko odbiorcy. Możliwe są także inne, indywidualne ustalenia z działem handlowym dotyczące kosztów wysyłki.

Zwrot towaru

W okresie 10 dni od daty wydania towaru Klient, może odstąpić od umowy sprzedaży w całości lub w części zamówienia. Odstąpienie od umowy może dotyczy jedynie towaru pełnowartościowego, bez jakichkolwiek uszkodzeń lub zabrudzeń, na którego zwrot wyraził uprzednio zgodę Intercom_Plus. Towary pod specjalne zamówienie nie podlegają zwrotowi.  


Termin płatności i limit kredytowy

  • W przypadku rozpoczęcia współpracy dwie pierwsze transakcje muszą być zrealizowane przez Partnera gotówkowo (przedpłata na konto lub pobranie).
  • Trzecia transakcja możliwa jest już z terminem płatności 7 dni.
  • Każda kolejna transakcja realizowana jest z terminem płatności nawet do 30dni, oraz limitem kredytowym w wysokości 25.000,- zł.
  • Wyższy limit kredytowy wymaga, dodatkowego zgłoszenia podmiotu do ubezpieczyciela, oraz dostarczenia mu wymaganych dokumentów, o które ubezpieczyciel poprosi w bezpośrednim kontakcie z naszym klientem.

Noty odsetkowe

  • Za przeterminowania w płatnościach powyżej 12 dni naliczane i wystawiane są Noty Odsetkowe w wysokości 13% (odsetki ustawowe).
  • Jeżeli przeterminowania w płatnościach będą przekraczać 30 dni to konieczne będzie przejście na gotówkową formę płatności (gotówka, przedpłata, pobranie) a także zmniejszenie limitu kredytowego.

Gwarancja na produkty

  • W okresie gwarancji sprzedający gwarantuje prawidłową pracę produktu, przy zachowaniu odpowiednich warunków jego przechowywania i eksploatacji.
  • Na produkty marki Icplus udziela się gwarancję do momentu wyczerpania się środka barwiącego, jednak nie dłużej niż 2 lata od daty zakupu.
  • Na produkty marki 123ink udziela się gwarancję dożywotnią lub do momentu wyczerpania się środka barwiącego.
  • W przypadku wad produktu, uniemożliwiających prawidłowe użytkowanie drukarki, sprzedawca gwarantuje:
    a) Wymianę wadliwego produktu na nowy, wolny od wad lub zwrot kosztów zakupu, zgodnie z życzeniem Klienta
    b) Zwrot kosztów naprawy drukarki (bez względu na to czy drukarka jest objęta jeszcze gwarancją producenta) jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii jest zastosowanie produktów marki Icplus i 123ink
  • Stosowanie produktów marki Icplus i 123ink nie narusza gwarancji udzielanych przez producentów lub dystrybutorów urządzeń drukujących.


Reklamacje

Firma Intercom_Plus nie bierze odpowiedzialności i nie rozpatruje reklamacji uszkodzeń/braków wynikłych z winy spedytora. Reklamacje dotyczące braków/pomyłek/uszkodzeń zawinionych przez firmę Intercom_Plus przyjmowane są do 48 godzin od daty dostarczenia przesyłki i rozpatrywane są do 14 dni roboczych od momentu dostawy uszkodzonego towaru. Reklamacje dotyczące wad produktów (w trakcie ich użytkowania / po rozpakowaniu przez klienta) rozpatrywane są jedynie na podstawie zgłoszenia reklamacyjnego.
Testuj bez ryzyka
System e-icplus.pl
Szybki kontakt
Znajdź nas na Facebook

[X] Strona korzysta z plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie.
Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w Twojej przeglądarce.